Больше информации по резюме будет доступно после регистрации
ЗарегистрироватьсяБыла вчера в 18:15
Кандидат
Женщина, 31 год, родилась 11 июня 1994
Рассматривает предложения
Гомель, готова к переезду, не готова к командировкам
3D Artist
Специализации:
- Дизайнер, художник
Занятость: полная занятость, частичная занятость, стажировка
График работы: удаленная работа
Опыт работы 7 лет 3 месяца
Июль 2023 — по настоящее время
2 года
Freelance
3D-художник
Sculpting, 3D modeling, Retopology, UV Unwrap, UV Bake, Texturing
Октябрь 2022 — Июль 2023
10 месяцев
GDR Studio
3D Generalist
Modeling low poly props and environments for hyper-casual and casual games.
creating a concept, searching for references
creating characters, environments, and props;
creating of UV-scans, and textures, working with materials;
working with color and lighting;
exporting models and materials into the Unity engine, setting up shaders;
creating banners and icons for projects, UI/UX design.
Март 2021 — Январь 2022
11 месяцев
Pixward Studios
3D Artist
-Creating Low poly/ High poly 3D models
-Retopology, UV mapping
-Baking Texture maps
-Texturing
Декабрь 2019 — Март 2021
1 год 4 месяца
Freelance
3D Artist (Junior)
Sculpting, 3D modeling, Retopology, UV Unwrap, UV Bake, Texturing
Май 2016 — Август 2018
2 года 4 месяца
Проектное бюро
Design and estimate / Инженер по проектно-сметной работе
составление сметной документации на строительство объектов на основе чертежей.
Навыки
Уровни владения навыками
Обо мне
My portfolio:
https://www.artstation.com/krikniksu
https://drive.google.com/drive/folders/1D2gzvxxaWLAc_ythNNYFNzLvL8_oSSST?usp=sharing
Graduated from 3D courses
3DMAYA: Professional Course in 3D Graphics and Animation (Modeling / Visualization / Sculpting / Rendering / Rigging / Animation) 2020
Fungi Studio: 3D Environment Artist (Modeling / Visualization / Sculpting / Rendering - Blender) 2023-2024
Have experience in modeling low poly props and environments for hyper-casual and casual games and photorealistic environment assets and props for games and cinematics (high-poly, low-poly, middle-poly). Building and optimizing 3D models for VR applications. Involved in development from creating a concept to exporting to the Unity engine. Familiar with PBR pipeline texturing. Working with UV and UDIM mapping.
LP / HP modeling, sculpting, retopology, UV scanning, texturing.
SOFTWARES:
-Autodesk Maya (Modeling)
-Blender (Modeling/Sculpt)/Render)
-Zbrush (Sculpt)
-Substance Painter (Texture - Handpainted)
-Marmoset Toolbag (Render)
Высшее образование
2016
Industrial and civil engineering and construction, Civil Engineering
Знание языков
Повышение квалификации, курсы
2024
3D художник по окружению
Fungi Studio
2020
Professional course 3D graphics "3dmaya.com.ua"
3DMAYA, 3D Graphics and Animation
Гражданство, время в пути до работы
Гражданство: Беларусь
Разрешение на работу: Беларусь
Желательное время в пути до работы: Не имеет значения