Больше информации по резюме будет доступно после регистрации

Зарегистрироваться
Была вчера в 18:15

Кандидат

Женщина, 31 год, родилась 11 июня 1994

Рассматривает предложения

Гомель, готова к переезду, не готова к командировкам

3D Artist

Специализации:
  • Дизайнер, художник

Занятость: полная занятость, частичная занятость, стажировка

График работы: удаленная работа

Опыт работы 7 лет 3 месяца

Июль 2023по настоящее время
2 года
Freelance
3D-художник
Sculpting, 3D modeling, Retopology, UV Unwrap, UV Bake, Texturing
Октябрь 2022Июль 2023
10 месяцев
GDR Studio
3D Generalist
Modeling low poly props and environments for hyper-casual and casual games. creating a concept, searching for references creating characters, environments, and props; creating of UV-scans, and textures, working with materials; working with color and lighting; exporting models and materials into the Unity engine, setting up shaders; creating banners and icons for projects, UI/UX design.
Март 2021Январь 2022
11 месяцев
Pixward Studios

pixward.com/

3D Artist
-Creating Low poly/ High poly 3D models -Retopology, UV mapping -Baking Texture maps -Texturing
Декабрь 2019Март 2021
1 год 4 месяца
Freelance
3D Artist (Junior)
Sculpting, 3D modeling, Retopology, UV Unwrap, UV Bake, Texturing
Май 2016Август 2018
2 года 4 месяца
Проектное бюро
Design and estimate / Инженер по проектно-сметной работе
составление сметной документации на строительство объектов на основе чертежей.

Навыки

Уровни владения навыками
Обучаемость
ZBrush
3D
3D-графика
3D Моделирование
Blender 3D
Autodesk Maya
Substance Painter
Blender
Adobe Photoshop
Unity
Обучение и развитие

Обо мне

My portfolio: https://www.artstation.com/krikniksu https://drive.google.com/drive/folders/1D2gzvxxaWLAc_ythNNYFNzLvL8_oSSST?usp=sharing Graduated from 3D courses 3DMAYA: Professional Course in 3D Graphics and Animation (Modeling / Visualization / Sculpting / Rendering / Rigging / Animation) 2020 Fungi Studio: 3D Environment Artist (Modeling / Visualization / Sculpting / Rendering - Blender) 2023-2024 Have experience in modeling low poly props and environments for hyper-casual and casual games and photorealistic environment assets and props for games and cinematics (high-poly, low-poly, middle-poly). Building and optimizing 3D models for VR applications. Involved in development from creating a concept to exporting to the Unity engine. Familiar with PBR pipeline texturing. Working with UV and UDIM mapping. LP / HP modeling, sculpting, retopology, UV scanning, texturing. SOFTWARES: -Autodesk Maya (Modeling) -Blender (Modeling/Sculpt)/Render) -Zbrush (Sculpt) -Substance Painter (Texture - Handpainted) -Marmoset Toolbag (Render)

Высшее образование

2016
Industrial and civil engineering and construction, Civil Engineering

Знание языков

РусскийРодной


АнглийскийA2 — Элементарный


Повышение квалификации, курсы

2024
3D художник по окружению
Fungi Studio
2020
Professional course 3D graphics "3dmaya.com.ua"
3DMAYA, 3D Graphics and Animation

Гражданство, время в пути до работы

Гражданство: Беларусь

Разрешение на работу: Беларусь

Желательное время в пути до работы: Не имеет значения